Sunday, January 21, 2007

گرانی در کشور و بازار روز دم خونه ی احمدی نژاد

احمدی نژاد در مجلس دارده درباره گرانی حرف میزند و میگوید گوجه فرنگی را بازار روز در خانه ی ما میدهد کیلویی هزارو دویست تومان و بعد از سخن او از آن طرف مجلس نماینده ها با اعتراض میگویند سه هزار تومان و بعد هم احمدی نژاد با تمسخر گفت:که دارید گران میخرید .


هر روز شاهد افزایش محصولاتی که گیر گرانی افتاده اند میباشیم.به گفتهی آماری که وزارت بازرگانی ارایه داده است قیمت کالاهای اساسی 20% افزایش داشته است.گوجه فرنگی که در صدر جدول است بیشترین قیمت را نسبت به بقیه محصولات دارد.این گرانی باعث افزایش فشار بر قشر فقیر و کم درامد جامعه شده است.
هر روز شاهد وعده های دروغین مسوولان هستیم به گونه ای که با فزایش قیمت تخم مرغ مسوولان وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی همواره قول کاهش آن را به مردم میداده ولی نه تنها قیمت این محصولات کاهش نیافتده بلکه باعث افزایش قیمت آنها هم شده است.کالاهایی چون:سیب زمینی/حبوبات و به خصوص گوجه فرنگی.
شب عید در راه است و هیچ کدام از مسوولان کشور به فکر مردم رنجدیده ی کشور نیستند و همش دارند وعده میدهند آن هم وعده های دروغ .وعده هایی که عملی نیست و باعث خرابتر شدن اوضاع میشود.معلوم نیست قشر کم درامد جامعه و به قولی تمام مردم ایران چگونه میخواهند با این مشکلات روبرو شوند و برای خانواده خود آسایش و رفاه فراهم کنند.

احمدی نژاد گوجه فرنگی را کیلویی 1200 تومان میخرد خوب یه پیشنهاد آقا آدرس منزلتان را بده تا ما هم بیایم از اونجا گوجه بخریم هم یه سلامی به شما بکنیم. بد میگم؟